IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Mikuláš na Benešce, aneb "Kdo dostane uhlí?"
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
Vánoční dílničky
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
Vánoční přání
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Doplňující informace k nástupu žáků do školy

Doplňující informace k nástupu žáků do školy



Doplňující informace k nástupu dětí do školy

 Informace ke stravování – všechny děti, které nastoupí 12. 4. na prezenční výuku a chodily před uzavřením škol na obědy, mají automaticky přihlášený oběd. To stejné se týká žáků, kteří nastoupí další týden od 19. 4. Pokud nebudete chtít, aby se dítě stravovalo ve školní jídelně, je nutné oběd odhlásit ve školní jídelně /tel. 568 824 063 nebo zsbejidelna@seznam.cz/.

 Pro vaši informaci posíláme rozpis odchodů dětí na oběd.
Časy odchodů dětí na oběd – počítejte s tím, že oběd dětem trvá asi 20 minut 

 

pondělí

úterý

středa

čtvrtek

pátek

11.40

1.A, 1.B, 3.C, ½ 2.C

1.A, 1.B,

½ 2.C

1.A, 1.B, 2.C

1.A, 1.B,

½ 5.B

4.B, 3.B, 2.C

12.00

děti IZS

děti IZS

děti IZS

děti IZS

děti IZS, 1.A, 1.B

12.35

½ 2.C, 3.B, 4.B, ½ 5.B

½ 2.C, 3.B, 3.C, 5.B

3.B, 3.C, 4.B

2.C, 4.B, ½ 5.B

3.C, 5.B

12.55

 

 

 

3.B, 3.C

 

13.25

½ 5.B

4.B

5.B

 

 

  

Informace pro rodiče žáků „IZS“ – pokud budete mít zájem, aby vaše dítě chodilo prezenčně do školy i v době distanční výuky, informujte nás na e-mailu sekretariat@zsbenesova.cz.

Tato služba bude poskytována rodičům od 7 do 16 hodin.

 

Profese  „IZS“: (Příslušnost k vybraným profesím zákonný zástupce doloží škole potvrzením zaměstnavatele.) 

  1. zdravotničtí pracovníci poskytovatelů zdravotních služeb,
  2. pedagogickými pracovníky, kteří zajišťují prezenční vzdělávání v mateřské škole, základní škole, školní družině, školním klubu, v oborech vzdělání Praktická škola jednoletá nebo Praktická škola dvouletá, nebo
  3. pedagogickými pracovníky školských zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy,
  4. zaměstnanci bezpečnostních sborů,
  5. příslušníci ozbrojených sil,
  6. zaměstnanci orgánů ochrany veřejného zdraví,
  7. zaměstnanci uvedení v § 115 odst. 1 a další zaměstnanci v sociálních službách podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
  8. zaměstnanci Úřadu práce České republiky,
  9. zaměstnanci České správy sociálního zabezpečení a okresních správ sociálního zabezpečení,
  10. zaměstnanci Finanční správy České republiky.

  

Od 12. 4. 2021 je podmínkou prezenčního vzdělávání negativní antigenní test provedený ve škole (pondělí, čtvrtek). V případě, že nechcete své dítě otestovat, bude i nadále probíhat distanční výuka a způsob výuky musíte konzultovat s vedením školy.

Dotazník k testování 1. - 3 třída s doprovodem. odkaz

Výjimky žáků, kteří se nemusí testovat:

  • žák, který prodělal onemocnění Covid-19 v posledních 90 dnech, počítá se od prvního RT-PCR testu s pozitivním výsledkem, tato skutečnost musí být prokazatelně doložena – potvrzení od lékaře, lékařská zpráva, zpráva z laboratoře v listinné či elektronické podobě. Pokud ji škole nedoloží, tak se žák účastní testování dle harmonogramu školy.

Žáci budou po celou dobu výuky nosit roušku nebo respirátor, prosíme rodiče, aby měl žák minimálně dvě roušky nebo dva respirátory a uzavíratelný sáček. Výuka tělesné výchovy bude probíhat formou zdravotních procházek.

 

Provoz školní družiny je denně od 7 do 16 hodin, v nutných případech je možno dohodnout individuálně s vedoucí vychovatelkou. Družiny budou fungovat v homogenních skupinách jako třídy. V době od 14 do 15 hodin prosíme děti nevyzvedávat, budou chodit do přírody.

 

Na přiloženém odkazu je video, jak bude probíhat testování žáků /nemusíte se ničeho bát, děti to zvládnou samy/. Odkaz

příchod 12.4..png